|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Utsagn i artikkel om at Kvinner vil forsørges, fra Dagbladet.
Jammen, da trengte du jo ikke tid til sex og kveldskos. Easypeasy å få gjort husarbeidet da. :fjåsekommentar: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Så det er for å pleie sexlivet kvinner skal ha deltidsjobber og knapt nok det? Og forsørges? |
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fjellpiper
|
Jeg føler at vi er i ferd med å nærme oss tema for en mye mer interessant artikkel. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra DagbladetJeg kjenner nok flere fra Simones kategori enn Teofelia sin kategori. Men så synes jeg det er forskjell på å ha en dag for seg selv og å ha en dag for å få tid til husarbeid og handling. Det å ha en dag for å få tid til å gjøre husarbeid og handling handler for meg mer om å få hverdagen til å gå opp enn komfort.
|
|
|
#6 |
|
heimføing
|
Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra Dagbladet
Sorry for å quote deg igjen, men du gir meg det rett i fanget. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
okei, den var eg uheldig med
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Da må man møtes på midten. Du må slappe litt mer av i forhold til hvor ryddig det trenger å være. og han må heve standarden sin litt.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Utsagn i artikkel om at kvinner vil forsørges, fra DagbladetEg syns virkelig ikkje at eg har høge krav til reinhold, altså! Trur eg ligg godt under snittet. Vi har f.eks endå ikkje vaska vindu etter at vi flytta inn i rekkehuset for to år sidan, bortsett frå kjøkkenvinduet som ungane står og kladdar på kvar dag. Vi har heller ikkje vaska inni eller utanpå kjøkkenskap og slike ting. Komfyren har eg kanskje vaska ein gang etter at vi flytta inn.
|
|
|
#10 |
|
Fjellpiper
|
Synes dette ser helt normalt ut, og omtrent sånn som jeg skulle ønske at vi fikk gjort det. Ikke dermed sagt at det er sånn det er hver uke... Heldigvis har jeg en mann som har samme norm som meg. Sånne menn [edit: og kvinner!] som ikke ser problemet med at støvkaninene flyr og dermed mener det er partneren sitt problem og ikke deres gjør meg litt Sist redigert av Heilo : 09-08-10 kl 15:18. Årsak: Viktig presisering... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Tja, det er nå mer enn hva de fleste småbarnsforeldre har tid til da, og det er jo ikke akkurat helsefarlig å ikke vaske mer enn en gang i uka.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|