|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Leger vil forby omskjæring av gutter
Beklager, den forsto jeg ikke?
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Du vet hvordan menn og kvinner ser ut nedentil?
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Avhengig av graden av omskjæring vil det vises på kvinner også. Hvis de ytre kjønnsleppene er fjernet vil det nok vises ganske bra.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Nettopp derfor skrev jeg "en del kvinnelige omskjæringer".
|
|
|
#5 |
|
Tøff
|
Sv: Leger vil forby omskjæring av gutterJeg har ikke lest hele tråden, men jeg har fått med meg at enkelte synes det er vanskelig å sette sterke følelser i sving omkring dette emnet. Det hadde jeg óg, så fikk jeg se en naken guttebaby som nylig var omskåret. Det er min venninnes sønn det gjelder, og jeg håper hun aldri, aldri spør meg hva jeg synes om det valget de har tatt for sin sønn for da er vi neppe venninner lenger.
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå vet jeg ikke hvordan det er med deg, Jeanette, men hvor mange er det som døper barna sine her i Norge? Hvor mange av dem tror virkelig at barna går lukt til helvete om de ikke døpes først og hvor mange av dem gjør det fordi det er tradisjon? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|