Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 15:57   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg tror kanskje det er en begrensning på hvor mange som kan bli sendt til en gjennom hver gang man legger ut en request.

Ja det vet jeg, men det er tidsbegrensninger og.
Tror det er 5 klikk per request eller noe sånt.

Gammel 12-08-10, 16:00   #2
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja det vet jeg, men det er tidsbegrensninger og.
Tror det er 5 klikk per request eller noe sånt.

Ok! Jeg trenger 3 til! Jeg er ordentlig utålmodig nå, for det er så lenge jeg bare har daffet, så nå vil jeg i gang igjen, liksom!

Gammel 12-08-10, 16:02   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger 5 tror jeg.

Forresten, det kan ikke være 5 klikk, for jeg har fått 5 totalt og jeg har klikket hos naboer og. Hm. Kanskje det er 3 bare.

Gammel 12-08-10, 16:08   #4
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Fikk bare til å legge ut på veggen min, ikke til å sende direkte... Får noen av dere til å sende requests, så må dere gjerne sende direkte til meg Man får jo et skjema selv for hvert man sender.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-08-10, 17:23   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Fikk bare til å legge ut på veggen min, ikke til å sende direkte... Får noen av dere til å sende requests, så må dere gjerne sende direkte til meg Man får jo et skjema selv for hvert man sender.

Åh det var kanskje den andre man kunne sende direkte request om da?

Gammel 12-08-10, 17:54   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Det blir registrert når naboer vanner peanøttene jo. Det blir bare ikke registrert med en gang.
Da er jeg jo snart ferdig med det oppdraget.

Gammel 12-08-10, 17:55   #7
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det blir registrert når naboer vanner peanøttene jo. Det blir bare ikke registrert med en gang.
Da er jeg jo snart ferdig med det oppdraget.

Tjohoi!

Gammel 13-08-10, 09:49   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har utvidet gården! JUHU

Gammel 12-08-10, 16:11   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Jeg trenger 5 tror jeg.

Forresten, det kan ikke være 5 klikk, for jeg har fått 5 totalt og jeg har klikket hos naboer og. Hm. Kanskje det er 3 bare.

Jeg tror du kan ha rett i at det er 3.

2 Igjen! Nå renser jeg sidene til alle på nabolista mi. *Krysser fingre*

Gammel 21-09-10, 17:43   #10
Linda79
Fullverdig medlem

Linda79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Linda79 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg trenger naboer, så bare å legge meg til Linda jensen. Må vel kanskje være venner på fb også da?

Gammel 21-09-10, 19:38   #11
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Noen som holder på med horseshoe pit?
Jeg prøver i hvertfall.
Når det gjelder skoleoppgavene ser det dårlig ut siden jeg er avhengig av gaver. Er folk sluttet å spille?

Jeg holder på. Har ennå poker og Mafia Wars igjen. Mangler bare 15 poeng på Mafia Wars igjen, og har ikke begynt med poker. Skjønner ikke no av det.

Gammel 21-09-10, 22:20   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg holder på. Har ennå poker og Mafia Wars igjen. Mangler bare 15 poeng på Mafia Wars igjen, og har ikke begynt med poker. Skjønner ikke no av det.

Jeg fikk mannen til å spille poker. Da gikk det unna

Gammel 21-09-10, 22:15   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linda79, her.

Jeg trenger naboer, så bare å legge meg til Linda jensen. Må vel kanskje være venner på fb også da?

Ja, det må vi. Jeg legger deg til.

Gammel 23-09-10, 13:02   #14
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linda79, her.

Har sendt deg en forespørsel på facebook

Svanhild er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:47.