|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff linkestilling osv - Hvem gjør hva hjemme?
Jeg mente barnas venner - det er jo ofte en del organisering/henting og bringing/bursdager osv når barna er små. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff linkestilling osv - Hvem gjør hva hjemme?Vi deler likt på husarbeid stort sett. Han tar oppvasken hver dag, jeg lager mer middag enn han. Vi deler på klesvask, husvask (har stort sett vaskehjelp). Utendørs er han mye flinkere enn meg, til gjengjeld holder jeg styr på det meste av klær, klesskap, klesinnkjøp osv. Han tar minst sin skjerv av arbeidet med barna, men kjøringer hit og dit er mest meg siden han pendler og er borte 3 dager i uka. Og det er de dagene det er mest aktiviteter på.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff linkestilling osv - Hvem gjør hva hjemme?Levere/hente barn: Jeg leverer som regel, mannen henter. Noen dager bytter vi, noen dager gjør en begge deler.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|