|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Det går bra, Inagh. Skjønner at du er litt bekymret - men det kommer til å gå helt fint. Delegering er nok tingen.
#42 |
Pirkete
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Det går kjempebra! Vi var 13 hos oss for to år siden, hadde ribbe, medisterkaker (hjemmelagede - full poengpott hos svigermor) og medisterpølser. Går så fint, ihvertfall om alle er innstilt på å hjelpe til litt rundt middagen! Og så koselig det er med store julemiddager! |
![]() |
![]() |
#43 |
Wannabe
![]() |
![]() Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...Jeg fikk i allefall mange gode tips her! Nå håper jeg bare vi blir ferdige å pusse opp til jul..
#44 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...Akk ja... det er kommet fram at 8 unger ikke liker pinnekjøtt...
#45 |
aldrende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på denne filmen: |
![]() |
![]() |
#46 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...
#47 |
re:designer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp - hva har jeg rota meg opp i...Det som er så greit med familie, er at de klarer seg selv, og hjelper litt til. Vi har en stor familie, med masse søsken (med mine, dine, våre), en med 7 barn, osv.. I dåpen til lille Maisi var vi over 40 her hjemme, til middag, kaffe og kake.. Men da må jeg innrømme jeg var litt forvirra.. mest pga alle barna tror jeg.. Men det gikk jo fint, og alle var fornøyde! |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|