Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 23:33   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg sær?

Det er noe av det værste jeg har hørt
Du er ikke sær, men den mora kan jo ikke være helt god ?
Man avlyser selvsagt selskap dersom det er spysjuke i huset. I allefall kunne de ha ringt og advart folk, slik at de evnt kunne ha kommet på eget ansvar. Tipper det ikke ville ha blitt mange som kom...
Jeg kan ellers ikke fatte og begripe at hun VILLE ha huset fullt av folk, man føler seg jo ikke akkurat SÅ lekker når man henger over bøtta og spyr....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:12   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde gitt beskjed som deg - selvsagt. Skulle bare mangle *helseopplyser*.

Hvis jeg var i din situasjon og plutselig bare "var der", så hadde jeg sagt tydelig til vedkommende hvorfor dette var en dårlig ide og samtidig satt i gang de få tiltak vi kunne. Type vaske alle hendene på ungene flere ganger, oss selv, unngå "klengete" leker etc.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 00:15   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nei, fysj. Sånt er jo supersmittsomt. Helt enig at jeg ikke ville bedt noen heller i en sånn tilstand for man føler vel ikke for å ha noe besøk da!

Tøft av deg å si ifra. Håper dere ikke blir smittet nå.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.