|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Ja, og det er både relevante og gode spørsmål til denne saken - og ut i fra hva som er presentert smilefjes. Mye av det andre som har kommet fram i tråden - not so much. Synes jeg. Svaret er så vidt jeg har skjønt: Man får ikke hjelp. Men skulle det ikke komme lovendringer i forhold til det å gripe inn i samværshjem?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Mim og jeg forsøker jo. Men det er år frem i tid før det evt skjer noe på dette. Inntil da er samvær bostedsforelderens problem. Skjer det noe der så må man ordne opp selv. |
![]() |
![]() |
#3 |
Tøff
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen iJeg synes det er ufattelig vond lesing. Uansett hvem som er Fæl og Slem. Det går utover uskyldige barn, og lovverket i dette såkalt siviliserte landet kan ikke beskytte dem i det hele tatt.
![]() |
#4 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Denne er jeg spent på jussen iEnig med siste taler. Og synes også det er trist å diskutere denne saken sånn i fillebiter, uten å vite fakta. Disse to jentene er 13 og 14 år og leser sikkert aviser. Om det er direktelink fra avisen, så vil de også kunne lese dette. Uavhengig av om at det er moren eller faren som er psyk og farlig her, så burde de slippe at fremmede mennesker spekulerer seg i hel over deres liv.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|