|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?
Konsekvenser? Nei, det har vi IKKE sett ...
|
|
|
#2 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Nettopp, det må man regne med.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Hjelpe meg!
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Jeg gjør som skilpadda, og googler smått og stort.
|
|
|
#7 |
|
fri
|
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Huff, det er skikkelig tragisk at jenter igjen og igjen går på den der limpinnen. Tror de skal bli fotomodeller liksom. Husker jeg fikk rimelig sjokk da jeg så en klassevenninne fra barneskolen som sprikte i Alle menn i rødt undertøy, med fullt navn og til og med navnet på hotellet hun jobbet som stuepike på. Det verste var at det var kjæresten som hadde tipset bladet om henne, fordi han ville "dele den deilige kjæresten sin med resten av landet". Belønningen HAN fikk var vel maks 5000 kr. Tror hun rømte byen etter det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Jøss.
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Synes det er direkte skremmende, hvor nemt det åbenbart er å få noen folk til å utlevere seg med (bare) hud og hår - helt eller stort sett gratis ! Må være del av den nye selviscenesettelses-kulturen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Næmen, jøss! Kan det være DUMT å kaste klærne offentlig?Glitter: Jeg sjekket ut noen av diktene, fy flate, det var dårlige greier! Jeg synes oppriktig synd på deg, ettersom googlende folk som ikke kjenner deg så godt tror du skriver skikkelige trashy dikt...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|