|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen iVet du hva, Smilefjes, nå synes jeg du er ganske drøy. Jeg synes ikke du har argumentert et hår bedre enn Lille meg i denne saken.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Denne er jeg spent på jussen i
Jeg har ikke håpet at Lille Megs mann skal utsettes for feilaktige incestbeskyldninger feks, det er en markant forskjell. |
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Du er drøy fordi du ikke argumenterer. Du sauser sammen denne spesifikke saken, med generelle rettsprinsipper, dine personlige meninger, fakta som omhandler vold, klipp fra tabloidavisene og ren tankelesing av hva mor, far, barna (innkludert de av barna som brøt seg inn) tenker og føler.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Jeg har forsøkt å stille spørsmål ganske mange ganger om prinsipper i denne saken og i lignende saker. Samt finne ut hvordan slike saker bør løses. |
|
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Enig. Jeg har lest stort sett hele tråden og må si at jeg blir litt skremt over måten det argumenteres på her. Men him sa det, dette er ikke en diskusjon - dette minner om propaganda hvor det er liten lyst til å prinsipielt prøve å se en sak fra to sider. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|