|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Helt serøst: Jeg tror ikke jeg hadde giddet. Jeg skjønner ikke at det skal være et sånt press på å bruke mest mulig penger på kortest mulig tid.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Jeg har bestemt meg for å droppe utdrikningslaget. Dagen er lagt til 19. mai, som er en langhelg og vi reiser heller til Trondheim og besøker moren min som har blitt syk.
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Noe som slår meg, når jeg hører om utdrikkingslag som har vært holdt de siste årene, er at det må SKJE så mye, og det som skal skje må være så KULT og INNOVATIVT. Og da koster det fort penger. Jeg tviler ikke på at det er moro å synge inn sang i proft studio, eller hoppe tandem, eller andre fartsfylte ting,men jeg tror de fleste blivende bruder 1)gruer seg til offentlig utdriting og 2)setter fryktelig stor pris på SAMVÆR med gode venner i utdrikkingslaget. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|