Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 01:17   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?

Helt serøst: Jeg tror ikke jeg hadde giddet. Jeg skjønner ikke at det skal være et sånt press på å bruke mest mulig penger på kortest mulig tid.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:03   #2
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Helt serøst: Jeg tror ikke jeg hadde giddet. Jeg skjønner ikke at det skal være et sånt press på å bruke mest mulig penger på kortest mulig tid.

Jeg har bestemt meg for å droppe utdrikningslaget. Dagen er lagt til 19. mai, som er en langhelg og vi reiser heller til Trondheim og besøker moren min som har blitt syk.

I ettertid er det ikke prisen på utdrikningslaget jeg reagerer mest på, men at forloverne ikke har vært lydhør for et eneste forslag fra oss andre (det gjelder dato, pris, aktiviteter). De kjører sitt eget løp (et greit opplegg), de drikker henne ut på SIN måte og jeg velger da å ikke følge etter. :sær:

Gammel 16-02-07, 21:47   #3
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Noe som slår meg, når jeg hører om utdrikkingslag som har vært holdt de siste årene, er at det må SKJE så mye, og det som skal skje må være så KULT og INNOVATIVT. Og da koster det fort penger. Jeg tviler ikke på at det er moro å synge inn sang i proft studio, eller hoppe tandem, eller andre fartsfylte ting,men jeg tror de fleste blivende bruder 1)gruer seg til offentlig utdriting og 2)setter fryktelig stor pris på SAMVÆR med gode venner i utdrikkingslaget.
Ofte treffer man i utdrikkingslaget sitt venner man kanskje ikke ser så ofte, og da er det vel så hyggelig å finne på noe gøy innomhus, som ute på byen en hel dag. PLanlegger man godt på forhånd (som forlover og utdrikkingslagsinvitert, kan man gjøre mye som er hårreisende og artig, men som ikke koster så mye mer enn tid.

Jeg hadde aldri deltatt på noe som kostet 1000.- FØR drikke og tur på byen, det er altfor mye!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 21:48   #4
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

:sær:

Enig, du er utrolig sær ! Ginger2 i et nøtteskall

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.