Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fridag for å vaske huset

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 20:32   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fridag for å vaske huset

Jeg tenker akkurat som deg. Jeg går ikke ned 20 % i lønn for å vaske hus.

Gammel 28-08-10, 10:08   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg tenker akkurat som deg. Jeg går ikke ned 20 % i lønn for å vaske hus.

Samme her, billigere å ansatte vaskehjelp.

Gammel 28-08-10, 11:46   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Samme her, billigere å ansatte vaskehjelp.

Absolutt, isolert sett, men det gjør jo ikke nytten! De vasker, men de rydder vel ikke, bretter klesvask, får den i skapet, plukker tusen legobiter fra under sofaen, vasker opp, tar ut søpla, sorterer viktige papirer fra det som kan kastes, og alle de andre kjedelige tingene som må gjøres før selve vasken. Kanskje jeg kan ha fri torsdag, så kommer vaskejhjelpen fredag, DET hadde vært lite økonomisk, men fornuftig...

Gammel 28-08-10, 12:06   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sjølve vaskinga er null problem, alt det andre som tar tid og er kjedelig. Eg har ikkje fri for å vaske hus men for å ha meir tid med ungane og ein lettare kvardag.

Gammel 28-08-10, 16:14   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Absolutt, isolert sett, men det gjør jo ikke nytten! De vasker, men de rydder vel ikke, bretter klesvask, får den i skapet, plukker tusen legobiter fra under sofaen, vasker opp, tar ut søpla, sorterer viktige papirer fra det som kan kastes, og alle de andre kjedelige tingene som må gjøres før selve vasken. Kanskje jeg kan ha fri torsdag, så kommer vaskejhjelpen fredag, DET hadde vært lite økonomisk, men fornuftig...

Ja, det er det jeg tenker også, om jeg kunne ansatt en person til å gjøre alt det, så skulle jeg vasket det ryddige huset med stor glede.
Men jeg syns ikke det er såå innmari gøy på jobb heller, så det hadde ikke gjort meg noe å bytte ut en dag med jobb på en dag med husarbeid. Dessuten tjener jeg ikke så godt at jeg hadde gått glipp av latterlige summer av å være hjemme en dag iuka.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.