|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fridag for å vaske huset
Absolutt, isolert sett, men det gjør jo ikke nytten! De vasker, men de rydder vel ikke, bretter klesvask, får den i skapet, plukker tusen legobiter fra under sofaen, vasker opp, tar ut søpla, sorterer viktige papirer fra det som kan kastes, og alle de andre kjedelige tingene som må gjøres før selve vasken. Kanskje jeg kan ha fri torsdag, så kommer vaskejhjelpen fredag, DET hadde vært lite økonomisk, men fornuftig...
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Sv: Fridag for å vaske husetSjølve vaskinga er null problem, alt det andre som tar tid og er kjedelig. Eg har ikkje fri for å vaske hus men for å ha meir tid med ungane og ein lettare kvardag.
|
|
|
#5 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fridag for å vaske huset
Ja, det er det jeg tenker også, om jeg kunne ansatt en person til å gjøre alt det, så skulle jeg vasket det ryddige huset med stor glede.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|