Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nok en genistrek på kjolefronten

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 09:49   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nok en genistrek på kjolefronten

Beklager, jeg bare drømmer at jeg gjør sånt
En gang gikk jeg helt til bilen med tøfler, men det er det nærmeste jeg kommer..

Gammel 30-08-10, 09:55   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 28-09-11, 00:48   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Tipper dere har mindre frafall på jobben enn normale bedrifter etter disse episodene?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

En gang gikk jeg helt til bilen med tøfler, men det er det nærmeste jeg kommer..

Jeg møtte opp til egguttak i bare tøflene. Etter å ha trasket fra hotellrommet og gjennom hele byen først, vel å merke (Og en gang, i syden, presterte jeg å dra ut på byen med slippers på den ene foten og stringsandal på den andre. Skulle bare sjekke hvilke sko som matchet antrekket mens jeg gjorde meg klar, og glemte å sjekke på begge føttene.)

Har også et utall pupp-hengende-fornøyd-ut-av-ammetopp tilfeller på samvittigheten, men heldigvis ikke fra noen talerstoler Det man derimot har erfart er at nydelige, heklede tubetopper i bomull utvider seg akkurat nok til å gli ned til en fin ring rundt magen når de har vært på i et par timer, og da er det dumt å ikke ha BH under. Kanskje ikke for gutteklubben Grei som fortsatt vet å bringe det på bane den dag i dag når man møter på dem, men for Ailedo var det en helt unødvendig livserfaring

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.