|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?
Av snusboksen ja, men jeg har aldri kjent at det lukter snus av andre som har det under leppen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Bruk av rusmidler og (lovlige) stimulerende midler setter jeg svært lite pris på blir brukt foran mine barn, for å si det på en snill og diplomatisk måte. Mi eldste går siste året på ungdomsskolen, og har en lærer som bruker snus åpenlyst foran elevene. I tillegg er denne læreren et forbilde for mange av de unge håpefulle guttene med fotballambisjoner, og de signalene han sender ut spesielt til disse er temmelig tvilsomme, i mine øyne. Noen av elevene, inkludert min jente, har klaget skriftlig til rektor, men ingenting har skjedd, det er temmelig frustrerende.
|
|
|
|
#4 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Det hadde vært ok for meg, men ei svær snusleppe med løssnus som virkelig synes, det kan de jo unngå, bruke de "pakkene" istedet. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?Snus lukter ikke hele tida, men det siver jo ut innimellom og det er bare gyselig pjuk.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|