|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningSjærsten og jeg gjør stort sett ikke annet enn å jobbe - og er i samme situasjon som tink. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning
Mistenker at dine menn er kjekkere enn mine da. (Middelaldrende blåskjorter, gjerne med ring fra NTNU!)
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Men spiller utseende også inn?
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Selvsagt spiller ikke det inn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legningJeg tenker at det er mer, tja, upraktisk å ha venner av det annet kjønn. Fordi det kan oppstå følelser, som man må finne ut av hva egentlig består i, er det vennskap; eller er det noe annet? At man kan føle en del på det. Sist redigert av bønna : 02-09-10 kl 13:22. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldri stilt meg de spørsmålene ang mine mannlige venner, de er liksom bare vennene mine. ikke mer, ikke mindre.
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Neida, er bare unnelig på alfaCharlies omgivelser.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|