|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Jepp. Når man kjenner at ting løser seg opp, og humøret stiger!
Jeg kan nok drikke en god del i løpet av en kveld, men drikker vann i tillegg, og kan dermed holde det gående ganske lenge. Spiser jeg i tillegg godt, så blir formen enda bedre. Nå har jeg sjelden muligheter, men var på fest med jobben i juni. Startet 18.30, og la meg 6.15. Spiste en god treretters middag med biff. Forsøkte å regne litt på det sånn ut fra tida som gikk...
Helt enig. Man kan snakke litt med folk man kanskje ellers ikke ville snakket med, og folk som røyker synes ofte det er hyggelig at selv ellers ikke-røykere joiner dem.
Ja det er kjempehyggelig.
Enig! Sist redigert av Dronningen : 09-09-10 kl 23:28. Årsak: glemte en drink :D |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Etter det der hadde nok jeg blitt full av typen svært lite sjarmerende. Men i gamle dager kunne jeg fint drikke 10-12 vodka og redbull på byen for så å avslutte med en flaske vin når vi kom hjem. Nå holder det stort sett med 4-5 øl eller drinker, vin blir jeg altfor full av. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å være brisen, både litt brisen og veldig brisen. Den eneste gangen jeg har vært full i mitt liv var når jeg møtte mannen som 18-åring. Etter en uke på laiv med svært lite mat og søvn, så var ikke en halvflaske med tyrkisk sprit noe kroppen min klarte av med. Men jeg gikk rundt på egne bein, flirte og preiket som en foss, stort mer merket vel ikke folk til fullskapen min. Jeg klarte nå å håve meg en mann, så..!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|