Sv: Hvor mange vinterdresser har barna deres ila en sesong?
Opprinnelig lagt inn av Apple, her.
Vi vasker om kvelden og så er den tørr om morgenen. Men vi har jo en bukse som han kan bruke med vinterjakken i nødsfall. Men det blir en billigere løsnig enn en ekstra dress. For ikke å snakke om 3-4 dresser. Galne folk!
Har du tre unger og en som tisser seg ut en gang iblandt i tillegg og alle dressene kommer hjem gjørmete en ettermiddag, så skal jeg lovet at du antagelig skaffer deg en ekstra vinterdress du også.
Jeg synes det i tillegg er greit å ha en dress fast til hver unge i barnehagen og på skolen og en hjemme til hver. Da bytter vi bare om hvis den på skolen/barnehagen skulle komme hjem en dag. Å drasse frem utallig yttertøy hver dag er uaktuelt for oss med tre unger og travle morgener i alle fall. Skoleungene skal også plutselig gå til skolen en dag og har da ikke dress hjemme hvis de da har glemt å ta dem med hjem fra skolen dagen før. Vi har flere dresser rett og slett for å gjøre hverdagen for både oss og ungene enklere. Så har vi dress hjemme på ettermiddagene hvis de skal ut da. Fram og tilbake med tøy tre forskjellige plasser blir jeg helt matt av, og det er allikevel greit å ha en ekstra dress. Vi har en god dress og en rimeligere minst.
|