|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Hvor kan man bestille walk-in closet-løsninger?
Jeg synes Pax-skapene er bra, men de har vel bare to høyder? Vi valgte Pax som innredning og elfa som dører (NB! ikke walk-in-closet, bare vanlig skap)
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Ja, jeg tror det er en god løsning å velge andre skyvedører, det har jeg gjort i hvertfall, og planlegger å gjøre inne på gjesterommet vårt. For meg blir det - det beste av to verdener.
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
For meg det ble det billigste av to verdener
Går jo på mye av det samme som med andre ting, oftere enklere og raskere å få noen til å gjøre det for deg. Selv har jeg hatt inne interiørarkitekt og det var en dundrende fiasko! Så det kan jo slå begge veier.
|
|
|
#4 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan man bestille walk-in closet-løsninger?Vi velger Ikea Pax selv om vi ikke gjør noe med det selv. Snekkeren vår monterer skap, forer opp mot taket, har i noen tilfeller kappet noen få cm av sokkelen for å få det til å passe inn etc. Jeg bruker Ikeas garderobeplanlegger eller tegner opp på ruteark på forhånd, diskuterer med snekkeren og får gode tips av folk rundt meg. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|