Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Størrelse 42 - et problem eller helt greit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-10, 15:51   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Størrelse 42 - et problem eller helt greit?

Ei jeg møtte i dag trodde nå jeg veier mellom 70-80 kg. Jeg veier altså 90, og har en bmi på 28. Jeg føler meg ikke tykk nå. Jeg er ei heller tynn, og jeg synes jeg har noen kg igjen over rompe og lår før jeg kan betegne meg selv som slank også. Men det kommer an på hvordan man kler seg også. Har jeg på kjole ser jeg tynnere ut, enn om jeg har på bukse feks.

Vekt varierer. Størrelse varierer. Kropp varierer. Det er ingen fasit her. Selv om man er ganske like høy og veier det samme, er det likevel ganske avgjørende hvilken fasong man har. Jeg er også happysnappy om jeg ender på ca 80 kg. Jeg vil likevel være helt i øvre sjiktet ift bmi - men det får så være. Bmi er rimelig bak mål av og til.

Uansett så er det ikke sånn at det som er rett for MEG, er rett for andre. Så man må på en måte være ganske raus her.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.