Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 09:57   #1
Left
Passiv

Standard

Sv: 2-delt dress til 2. klassing. Hvilket merke?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Skogstad har utmerkede og veldig slitesterke vinterklær. Vanntette og varme.

Signerer denne. Ellers har du jo allerede forsøkt P.op, som også er veldig bra.

Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 09:58   #2
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Signerer denne. Ellers har du jo allerede forsøkt P.op, som også er veldig bra.

Er ganske fornøyd med Skogstad ja, men det er ganske tykt da, ikke som skallklær.

PoP er jo et alternativ om jeg får noen til å kjøpe, har ikke PoP butikk her.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:41   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Er ganske fornøyd med Skogstad ja, men det er ganske tykt da, ikke som skallklær.

PoP er jo et alternativ om jeg får noen til å kjøpe, har ikke PoP butikk her.

Har handlet PoP klær for en annen FP`er jeg, så jeg kan godt handle for deg også.....har PoP på senteret 5 minutter unna .

Bare si fra

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 12:30   #4
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har handlet PoP klær for en annen FP`er jeg, så jeg kan godt handle for deg også.....har PoP på senteret 5 minutter unna .

Bare si fra

det var faktisk du som handlet for meg sist!! Kanskje jeg skal leie deg inn som personlig shopper?? he he....KJempefornøyd med de klærne men buksa ble veldig akkurat.

Men har PoP egne vinterklær også?? Hvordan er de i tykkelsen da?
Heller litt mot Bergans om jeg finner noe til en rimelig penge, da har han helårsklær.

Gammel 15-09-10, 12:32   #5
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sverger som kjent til Ticket. De har både tykke todelte vinterdresser, skallbukser, litt tynnere jakker som er både varme og regntette, osv. Det går an å bestille direkte fra Danmark, ellers så vet jeg at Lillemartine i Trheim nettopp har startet opp nettbutikk, og de har brukbart utvalg.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 12:37   #6
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Jeg sverger som kjent til Ticket. De har både tykke todelte vinterdresser, skallbukser, litt tynnere jakker som er både varme og regntette, osv. Det går an å bestille direkte fra Danmark, ellers så vet jeg at Lillemartine i Trheim nettopp har startet opp nettbutikk, og de har brukbart utvalg.

Ticket sin nettside er helt utsolgt i junior sin størrelsen. LilleMartine har kun dresser og butikken som tar inn Ticket her har kun tatt inn en sånn dunlignende jakke.
Har hatt Ticket før og var veldig fornøyd med det

Gammel 15-09-10, 12:47   #7
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Ticket sin nettside er helt utsolgt i junior sin størrelsen. LilleMartine har kun dresser og butikken som tar inn Ticket her har kun tatt inn en sånn dunlignende jakke.
Har hatt Ticket før og var veldig fornøyd med det

Du kan prøve Bebito i Trheim. De bruker å ha et eldig bra utvalg, men de har ikke nettbutikk. Du kunne ringe dem og høre hva de har og om de evt sender. Det kan godt hende at det finnes andre som selger Ticket over nettet, men jeg har ikke oversikt.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 16:20   #8
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

det var faktisk du som handlet for meg sist!! Kanskje jeg skal leie deg inn som personlig shopper?? he he....KJempefornøyd med de klærne men buksa ble veldig akkurat.

Men har PoP egne vinterklær også?? Hvordan er de i tykkelsen da?
Heller litt mot Bergans om jeg finner noe til en rimelig penge, da har han helårsklær.

Ja det var deg ja.....husket ikke helt sikkert . Ja, PoP har egne vinterklær også, har ikke prøvd dem, men de er sikkkert akkurat like bra som vår/høst klærne. Bergans har sjelden tilbud på klærne, men det hender de har satt ned fjorårskolleksjonen noe (f.eks på Sportslageret, Anton Sport iallefall ).

Bare si fra om du vil jeg skal ta turen innom PoP igjen da....koster meg ikke så mye å svippe bortom, og bare hyggelig å kunne hjelpe .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 23:43   #9
M&S
Erfaren

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Ja det var deg ja.....husket ikke helt sikkert . Ja, PoP har egne vinterklær også, har ikke prøvd dem, men de er sikkkert akkurat like bra som vår/høst klærne. Bergans har sjelden tilbud på klærne, men det hender de har satt ned fjorårskolleksjonen noe (f.eks på Sportslageret, Anton Sport iallefall ).

Bare si fra om du vil jeg skal ta turen innom PoP igjen da....koster meg ikke så mye å svippe bortom, og bare hyggelig å kunne hjelpe .

Utrolig snillt av deg! Setter veldig stor pris på det Skal tenke litt til å gi deg en tilbakemelding

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.