|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Tusen takk for et hyggelig strikketreff i går!
|
|
|
|
#442 |
|
Søt og rar
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Hvis jeg kommer meg ut av tunnelen, så vil jeg gjerne bidra med mitt nærvær 4. oktober. Jeg kan i hvert fall veien
|
|
|
#443 |
|
Weeeee
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Det er ganske lett å lære seg å hekle på egenhånd, så den greier du nok fint Brumm!
|
|
|
#444 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Ja, takk for et koselig treff! Jeg må få somlet meg til å lage et noe mer treffvennlig håndarbeidsprosjekt før neste treff, men trivelig er det nå uansett om man har med håndarbeidet bare for syns skyld. |
|
|
|
|
|
#445 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!
Det er ikke flust av parkeringsplasser, akkurat.
|
|
|
#446 |
|
Epikur
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Ru, du må komme, for jeg har en pose med 62-68-tøy til Knøttliten.
|
|
|
#448 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!
Står du fast er filmsnuttene på Drops veldig greie. |
|
|
|
|
|
#449 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Ekkelt med parkering? Plutselig kjenner jeg at jeg gruer meg en liten anelse, jeg liker ikke kjøre veier jeg ikke kan (og aner ikke hvilken retning jeg må for å komme til mim) men ekkel parkering VIRKELIG liker jeg ikke... særlig dersom jeg risikerer krøll for å komme meg ut igjen. Eller å kjøre/rygge av veien...
|
|
|
#451 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Det er ikke alderen på bilen som er problemet (vel, den er ganske ny, så jeg vil helst ikke skape den opp) men heller mine manglende evner til å rygge i mørket... eller rygge den generelt, utenom på steder jeg er vant til. (Altså, jeg rygger glatt inn i oppkjørselen hjemme hos mamma og pappa, kjøreskolelæreren fikk hjertet i halsen en gang jeg gjorde det med hans bil, han pleide kjøre inn og rygge ut, men merkelig nok klarer jeg ikke beregne vinkler så godt på fremmede steder...)
|
|
|
#452 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg sliter med den nye mazdaen, men den gamle skranglete avensisen har mye bedre sikt bak, samt at jeg er så vant med den at jeg vet nøyaktig hvor langt bak jeg kan rygge. Men rygging er generelt noe jeg misliker. Håper bare han offshore helten kommer hjem i tide, han skal i teorien komme neste onsdag, men han som skal overta for han har skada foten så mulig han må stå helt til den fjerde... Men sånn i teorien så skal han være her den kvelden.
|
|
|
#453 |
|
er her
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Malama: Mim bor på "din" side av byen, så det er en kortere tur for deg en å kjøre til meg f.eks. Parkeringen kan jeg ikke si noe om, for jeg har ikke vært der.
|
|
|
|
#454 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Spent på blomsten til Ole Brumm.
|
|
|
#456 |
|
Live and let live
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Åh, nå ble jeg lettet. Jeg var akkurat ferdig med å legge unger, og så kom jeg på :Panneklask: det er jo strikketreff i dag!
|
|
|
#457 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Hos Mim altså? Jeg har ikke strikket på månedsvis og er ikke helt der enda igjen, men treff liker jeg jo.
|
|
|
#458 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!hadde vært trivelig å engang slenge seg med et treff igjen, men det var den kalenderen da.... |
|
|
|
|
|
#459 |
|
Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!Jeg har fortsatt den datoen ledig på min kalender, mannen flakser østover og sørover, men ikke akkurat neste uke. Vagt forbehold om at det er periodestenging på jobb, men nå som jeg jobber hver dag pleier det gå veldig fint, så jeg forventer ikke trøbbel der heller.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|