Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Bergen - 2010!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-10, 15:53   #441
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff i Bergen - 2010!

Tusen takk for et hyggelig strikketreff i går!
Eller egentlig kunne vi kalt det gravid- og barseltreff.

Jeg startet prosjekt lære meg å hekle, det var ingen kjempe sukses, i dag har jeg printet ut hele hekleskolen på drops, så får vi se om det hjelper.

Noterer 4 oktober på kalenderen, tror det passer fint med litt strikking da.

Gammel 16-09-10, 15:56   #442
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg kommer meg ut av tunnelen, så vil jeg gjerne bidra med mitt nærvær 4. oktober. Jeg kan i hvert fall veien - om det nå ikke akkurat var favoritt-parkeringen min så langt i livet.

Gammel 16-09-10, 16:05   #443
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ganske lett å lære seg å hekle på egenhånd, så den greier du nok fint Brumm!

Hva, er det vanskelig å parkere hos Mim? *kjente jeg ble skeptisk med en gang*

Gammel 16-09-10, 16:10   #444
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, takk for et koselig treff! Jeg må få somlet meg til å lage et noe mer treffvennlig håndarbeidsprosjekt før neste treff, men trivelig er det nå uansett om man har med håndarbeidet bare for syns skyld.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 16:27   #445
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Hva, er det vanskelig å parkere hos Mim? *kjente jeg ble skeptisk med en gang*

Det er ikke flust av parkeringsplasser, akkurat.

4.oktober noteres.

Gammel 16-09-10, 16:32   #446
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ru, du må komme, for jeg har en pose med 62-68-tøy til Knøttliten.

Gammel 16-09-10, 16:40   #447
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Går det greit å komme til deg med buss, Mim?

Sist redigert av Éowyn : 16-09-10 kl 16:51.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 16:46   #448
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Jeg startet prosjekt lære meg å hekle, det var ingen kjempe sukses, i dag har jeg printet ut hele hekleskolen på drops, så får vi se om det hjelper.

Står du fast er filmsnuttene på Drops veldig greie.

Og noen ganger ser oppskrifter vanskeligere ut enn det de er. Det første jeg heklet var et sjal. Dette lærte jeg ved å bli vist hva jeg skulle gjøre. Lenge etter så jeg en oppskrift på et sjal som jeg først syntes så veldig vanskelig ut og jeg tente at dette klarer jeg aldri! Etter nøye studering viste det seg å være sammen typen som jeg hadde heklet mange av uten problemer.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 18:43   #449
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ekkelt med parkering? Plutselig kjenner jeg at jeg gruer meg en liten anelse, jeg liker ikke kjøre veier jeg ikke kan (og aner ikke hvilken retning jeg må for å komme til mim) men ekkel parkering VIRKELIG liker jeg ikke... særlig dersom jeg risikerer krøll for å komme meg ut igjen. Eller å kjøre/rygge av veien...

Gammel 20-09-10, 14:31   #450
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er med 4. oktober, så sant mannen er kommet hjem fra nordsjøen da. Jeg kjører så gammel bil at parkering går fint.

Gammel 20-09-10, 14:33   #451
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke alderen på bilen som er problemet (vel, den er ganske ny, så jeg vil helst ikke skape den opp) men heller mine manglende evner til å rygge i mørket... eller rygge den generelt, utenom på steder jeg er vant til. (Altså, jeg rygger glatt inn i oppkjørselen hjemme hos mamma og pappa, kjøreskolelæreren fikk hjertet i halsen en gang jeg gjorde det med hans bil, han pleide kjøre inn og rygge ut, men merkelig nok klarer jeg ikke beregne vinkler så godt på fremmede steder...)

Gammel 20-09-10, 14:38   #452
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sliter med den nye mazdaen, men den gamle skranglete avensisen har mye bedre sikt bak, samt at jeg er så vant med den at jeg vet nøyaktig hvor langt bak jeg kan rygge. Men rygging er generelt noe jeg misliker. Håper bare han offshore helten kommer hjem i tide, han skal i teorien komme neste onsdag, men han som skal overta for han har skada foten så mulig han må stå helt til den fjerde... Men sånn i teorien så skal han være her den kvelden.

Tre helger med to barn alene, det er ganske så

Gammel 20-09-10, 14:46   #453
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Malama: Mim bor på "din" side av byen, så det er en kortere tur for deg en å kjøre til meg f.eks. Parkeringen kan jeg ikke si noe om, for jeg har ikke vært der.

GG: Skjønner deg godt, håper han kommer hjem til planlagt tid.

Arkana: Takk for tips. Jeg skal bli ferdig med blomsten først, det innebærer å kunne hekle staver. Når jeg har fullført den, får jeg se om jeg prøver meg på tøfler i første omgang. Det er jo gøy å lære noe nytt.

Gammel 20-09-10, 14:49   #454
Malama

Malama sin avatar

Standard

Spent på blomsten til Ole Brumm.

Gammel 20-09-10, 15:02   #455
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

Det er jeg og.

Gammel 27-09-10, 21:36   #456
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, nå ble jeg lettet. Jeg var akkurat ferdig med å legge unger, og så kom jeg på :Panneklask: det er jo strikketreff i dag!

Men så mente HP at det er jo ikke 4. oktober i dag. Så nå har jeg sjekket tråden, og kan lettet konstatere at jeg har bommet med en uke rette veien. Bedre lykke neste uke.

Gammel 27-09-10, 22:19   #457
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hos Mim altså? Jeg har ikke strikket på månedsvis og er ikke helt der enda igjen, men treff liker jeg jo. Jeg må telle litt om jeg skal på sytreff eller om det blir strikketreff uten strikking.

Gammel 27-09-10, 23:17   #458
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

hadde vært trivelig å engang slenge seg med et treff igjen, men det var den kalenderen da....

Kose dere masse 4.oktober! Kanskje jeg får til å være med neste gang?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 23:22   #459
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg har fortsatt den datoen ledig på min kalender, mannen flakser østover og sørover, men ikke akkurat neste uke. Vagt forbehold om at det er periodestenging på jobb, men nå som jeg jobber hver dag pleier det gå veldig fint, så jeg forventer ikke trøbbel der heller.

Gammel 28-09-10, 14:35   #460
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Standard

DM da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.