|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?
Tror ikke det er noe galt med den, men jeg var mye mer fornøyd med ullprogrammene på min gamle Electrolux. Det går ikke an å velge lenger program enn 40 minutter og jeg syns den er altfor hard mot nøstebarnullen min. Den viser antydning til krymp på 30 grader. Jeg føler ikke at sokkene blir skikkelig rene heller.
In vino veritas Sist redigert av safran : 19-09-10 kl 11:53. Årsak: stavefeil |
|
|
|
|
|
#2 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?Vi har en mielemaskin som må være 13-14 år gammel. Jeg tenker fortsatt på den som ny. Det har aldri vært noe trøbbel med den. Jeg syns det virker som den vasker skånsomt. Høy sentrifugehastighet er viktig, kortprogram, at man kan se resttiden. Det eneste lille jeg ikke er helt fornøyd med er at trommelen kunne med fordel vært større. Men det tenke jeg jo ikke på den gang vi kjøpte den, det var lenge før vi fikk en skokk med unger. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vaskemaskin har du - og er du fornøyd eller misfornøyd?
Ullprogrammene varer ikke lenger på min heller. Og jeg har ikke nøstebarnting. Men jeg strikker mye, blant annet alpakka - og det blir helt reint og krymper ikke selv etter svært mange vask i min. Du kan sjekke om det går an å oppgradere din? Mulig den kan få en softareoppdatering så den får et bedre program? |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|