Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)
Jeg får vondt i hodet bare jeg tenker på comboen Aune Sand/Marianne Aulie. Det murrer forøvrig ganske kraftig når bare den ene er i aksjon også.
Ang. "er dette så forferdelig, da?"; Det er på ingen måte forferdelig. Å påstå det ville være å tømme ordet for mening. Det som får folk til å gidde å ha en mening om dama, er jo at hun gir seg ut for å være så veldig mye mer enn hun egentlig er. Hun presenterer sjampanjeskvetting av klovnemalerier som kunst, og det samme er visst rumpa hennes også. Et helt alminnelig nakenbilde er plutselig et "statement".
Om hun hadde nøyd seg med å tilfredsstille eksponeringsbehovet ved å være glamourmodell, f.eks, ville ingen løftet på et øyenbryn.
Det er meningen at man skal mene noe om folk som tar plass i medias søkelys. At folk tenker at Marianne Aulie tar spalteplass og annen plass i offentlighetens søkelys uten at det gir publikum stort, er et helt betimelig synspunkt i mine øyne.
Det er gjesp og småpinlig på samme tid.