Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Oj! Jan Werner er død...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 20:27   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oj! Jan Werner er død...

Jeg sitter med en veldig dårlig følelse her. Tenker på så mye pepper han har fått opp gjennom årene, og så mye folk har fleipet og rakket ned på ham. Så hvis det skulle være selvmord er det nok mange som sitter med dårlig samvittighet nå.
For det er jo bare veldig trist det som har skjedd...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 20:30   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg sitter med en veldig dårlig følelse her. Tenker på så mye pepper han har fått opp gjennom årene, og så mye folk har fleipet og rakket ned på ham. Så hvis det skulle være selvmord er det nok mange som sitter med dårlig samvittighet nå.

Det samme tenkte jeg.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 20:30   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gud så ekkelt, forferdelige greier altså.
Å dø i så ung alder er jo skrekkelig, uansett hvordan det har skjedd.
Litt sjokkert her jeg sitter...

Gammel 29-09-06, 20:30   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tenker på det samme, får håpe det ikke er selvmord. Synes han var blitt så mye mer avslappet og selvironisk i fjor når han hadde dette showet sammen med Tommy Steine.

Utrolig trist uansett, han hadde en fantastisk stemme!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 20:37   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trist.
Tankene mine går til familien og vennene til Werner.

Gammel 29-09-06, 20:41   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Huff!!!

Alltid tragiskt når så unge mennesker dør

Gammel 29-09-06, 21:43   #7
Musa
Nybegynner

Musa sin avatar

Hvor: På landet
Musa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så trist. Jeg kjente han ikke noe særlig, men vi var i fra samme sted.
Varme tanker til familien.

Gammel 29-09-06, 22:08   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvaaa? Herregud så trist. Nå ble jeg nesten litt satt ut. Jeg kjente ham jo ikke, og han var langt ifra min favorittartist, men det er jo litt spesielt når man leser om folk i media hele tiden og de plutselig dør i ung alder.

Gammel 29-09-06, 22:58   #9
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Huff da. Mannen min er også 30 år.

Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 22:58   #10
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Tragisk sak.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:10   #11
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Fryktelig trist.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:19   #12
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ble litt med meg når jeg leste dette på nettavisen. Uansett hvordan man er, det er trist når unge mennesker mister livet. Tragisk rett og slett.

Selvmord var det første som slo meg, da enkelte har vært flinke til og "mobbe" han, men han slet vel en del med sykdom og fikk et illebefinnende på en julekonsert i fjor?

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 13:24   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skvatt da jeg hørte det på radio nettopp, 30 år er ingen alder. Jeg har ikke sansen for musikkstilen, men han hadde en fin stemme.

Jeg tenkte også på selvmord, men det kan selvsagt være noe annet. En jeg kjente døde akutt som 30-åring mens han trente. Det var hjerneblødning.

Gammel 29-09-06, 20:38   #14
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Veldig trist.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.