Sv: Om forumtone og takhøyde
Selv om en person er på ferie eller borte for en periode kan man legge merke til nick alikevel.
Alle diskusjoner er ikke ferske, noen blir dratt fram fra glemselen osv.
Nå har Bina fortalt hvem hun var på NM, jeg innrømmer at jeg husker henne ikke. Jeg var av og på aktiv i perioder på NM, noen ganger gikk det så tregt der at man bare leste, men sjeldent skrev, eller droppet hele greia.
Men man kan alikevel ha merket seg nick, uten at det behøver å bety så mye egentlig. Det kan ha vært noe personen skrev (både posetivt og negativt) som har gjort at nicket har festet seg, eller at det er så enkelt at noen ting sitter og andre ting ikke.
Noen herfra husker jeg fra NM, andre ikke. Men jeg gidder i allefall IKKE å gå tilbake på NM elelr her for å sjekke om vedkommende kan ha skrevet innlegg som jeg synes er teite, for så å bruke det mot personen senere.
Noen ganger er jeg enig med en person, og neste gang kanjeg være enig.
Det er jo snakk om sak som blir diskutert skulle jeg tro og ikke person.
At det til tider vil komme hentydninger til NM er naturlig siden flere her inne er derfra. Men man trenger vel ikke å blottlegge sjela av den grunn?
Det kan jo bli hintet til diskusjoner, skal man da trenge å linke til de diskusjonene slik at alle her inne kan om de ønsker bli oppdatert på akkurat det tema og den krangelen?
Jeg for min del foretrekker å forholde meg til hva folk skriver her inne og ikke hva de skrev for 2 år siden på et annet forum.
For å si det pent så driter jeg i det.