Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Rune Rudberg ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 13:52   #1
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rune Rudberg ...

Har desverre også sett bildet, det jeg lurer på er, hvem tar egentlig bildet?

Gammel 16-02-07, 13:55   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Naboen kom innom for å låne en kopp sukker.

Gammel 16-02-07, 13:55   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:57   #4
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Gammel 16-02-07, 13:55   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

En av de seks ekskonene/mødrene til hans barn?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 14:58   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har faktisk sett det - enda jeg har latt være å se både Han dansefeberfyren og kåre - de har jeg tross alt respekt for....Runeboy derimot, han kan man få billig for meg...

(på norbits lå forøvrig en litt festlig finn-annonse også hvor Rune og det stakkars kvinnemennesket var visket bort og man så en blå greie litt gjemt under en pute - med "sofa selges".. ) - Ser man det: Betsy hadde linken også

Jeg lurer også på hvem som har lagt ut disse bildene og synes mest synd på dama og fotografen...

Gammel 20-02-07, 15:08   #7
olfiga
Aktiv

olfiga sin avatar

Hvor: på en øy
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Falt for fristelsen men Takk for sladden, og jeg synes ikke det er synd på jenta. hun sitter jo foran Rune Rudberg for god sake Frivillig....

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 13:58   #8
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje det er tatt med selvutløser?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 14:19   #9
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Kanskje det er tatt med selvutløser?

Ja, det kan det jo selvfølgelig være. Jeg trodde ikke at mobiltelefonene hadde selvutløser? Men på den fronten henger jeg virkelig ikke med siden jeg alltid kjøper brukte mobiler av søstra mi... så det kan jo være fullt mulig det.

Gammel 16-02-07, 14:32   #10
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det kan det jo selvfølgelig være. Jeg trodde ikke at mobiltelefonene hadde selvutløser? Men på den fronten henger jeg virkelig ikke med siden jeg alltid kjøper brukte mobiler av søstra mi... så det kan jo være fullt mulig det.

Så vi veit at det bildet er tatt med mobilkamera?

Uansett så finnes det mobiler med selvutløser da.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 14:36   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Synes ikke det ser ut som om det er tatt med mobil...

Gammel 16-02-07, 15:30   #12
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Så vi veit at det bildet er tatt med mobilkamera?

Uansett så finnes det mobiler med selvutløser da.

Trodde jo det siden han hadde mista mobilen han også som det stod i første innlegg her....? Men jeg er ikke helt med akkurat der, så jeg skal ikke uttale meg mer om det.

Jeg syns bare mest synd på kvinnen på bildet. Ifølge en linken lenger fremme her virker jo R.R. stolt over bildene, og at han ikke bryr seg om det er ute. Men vi vet jo ikke hva kvinnen føler. Stakar.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.