|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I dag var det 13 graderVi venner oss vel til gradene etterhvert, så det virker da ikke så kaldt til vinteren. Vinterdress ved null grader er ikke for tidlig, ikke alle dresser er så veldig vattert..
|
|
|
#2 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I dag var det 13 graderJeg jobber også i barnehage (1 og 2 åringer) og de fleste av de jeg jobber kler på barna alt for mye både når de skal ut og når de skal sove (i vogn). Jeg må hver dag be en eller flere om å ikke kle på så mye... Av 11 ansatte er det bare jeg og to til som har små barn selv.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: I dag var det 13 grader
vi har pose i vogna nå. Litt mot min vilje da, men de etterlyse den spesifikt, skriftlig... så da gikk vi med på det da, men har pledd der så kan kan ligge mer oppå enn inni, og har bevisst brettet den slik at det meste er under ham, skal ikke gjøre den om til vinterbrett før det trengs. Jeg tror muligens en liten prat om at han er en varmblodig fyr, så han ikke trenger så mange lag under dressen enda, kanskje er greit? Eller skal jeg bare beslaglegge alt? Vil ikke være en vanskelig forelder, men synes ikke det skal være nødvendig å få hjem en gutt som er gjennomvåt av svette heller.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: I dag var det 13 grader
Ikke jeg heller, og det er jo ikke noe som er så kaldt som de første kuldegradene. Jeg ser ikke noe problemer i å begynne å bruke vintertøyet tidlig, om det er behov for det, i steden for å "spare på kruttet". Man venner seg til kuldegradene, og de er mindre ute midt på svarte vinteren når det er som kaldest, enn de er nå.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|