Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 09:20   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til. Vurderer å ta den med ned på politistasjonen, trykke oss inn i en fotoboks, og bære passbildet med meg i lommeboka.

Ikea har veldig mye bra, veldig mye kvalitet, men man må gjerne betale litt for det. Kjøper man en lampe til 69,90 får man gjerne det. En lampe til 69,90.

Gammel 07-10-10, 11:56   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ikea er kjempebra. Jeg har sofa derfra, og den har jeg et kjærlighetsforhold til.

Hvilken sofa er det?
Vi er på sofautkikk.

Jeg hverken elsker eller hater IKEA i grunn.
Vi har litt møbler derfra, men ikke mye. Men jeg synes det er veldig ok å gå der i grunn, og det er lett å få inspirasjon.
Det er også greit å hive i barna mat der.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 15:19   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvilken sofa er det?
Vi er på sofautkikk.

Den har gått ut av produksjon. Dessverre.

Gammel 07-10-10, 16:15   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

IKEA er OK. Jeg foretrakk IKEA før de kom til Trondheim.

Det er andre bedrifter som jeg er langt mere skeptisk til sin Nazi bakgrunn. Jeg kjører til og med Golf. Det er vel ikke akkurat en plettfri historie for de tyske bilmerkene.

Jeg har vokst opp med barnebarna til han som under krigen overtok min bestefars agentur når han var på Fallstad og Grini. Det er da ikke ungenes feil.

Morfar selv var den første som tillga de i slekten som var på feil side. Det som jeg merker meg er at de som selv satt på gjerdet hadde tyngere for å tilgi enn de aktive.

IKEA fremstår nå temmelig flerkulturell for meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.