Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Kjendiser til besvær

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 18:55   #8
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Kjendiser til besvær

Jeg kan også forstå at det er en viss interesse. Samtidig er de fleste kjendiser akkurat som deg og meg, bare med et litt større oppmerksomhetsbehov. For å si det pent. Vi har forøvrig en kjendis i nabolaget, en sånn type programleder på TV, "elsket av folket". I alle fall hvis vi skal tro Se&Hør. Møter han på dugnader, stort sett. En ganske normal fyr som har sitt å stri med, krangler gjerne litt med velforeninga, men tar mer enn gjerne i et tak. Han gjorde seg mest bemerket i nabolaget i året som gikk fordi han vasket taket med høytrykksspyler på en søndag. Så spennende er det.

Det som fikk meg til å trigge i dag var den evindelige radioreklamen om hun som skal flytte inn hos kjendiser ("tarmskylling, du vil eeelske det!"). Det fikk meg til å kjenne så utrolig godt at nå, NÅ er jeg drittlei.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.