|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusJeg likte denne:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-statusEr det det som er greia. Kjeeeempemorsomt.
![]() |
#5 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt nysgjerrig, ang. facebook-status
Jeg synes den bare virket surmaget, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bra sagt! La nå folk skrive hva de vil i statusfeltet sitt, I don't care. For alt jeg vet kan det hende folk river seg i håret av det jeg skriver i mitt statusfelt, forhåpentligvis er det noen som liker å lese det jeg skriver likevel.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
Tja, folk skriver nå i statusfeltet sitt ting de ønsker å få ut, de har jo gjort en aktiv handling for å dele noe med verden, og man må da bare regne med at folk reagerer på det man skriver.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|