|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i mediaOg litt tilleggsinfo om USAs lover: Det står også barn på disse listene. Og barna må følge lovene slik voksne overgriper gjør. Det betyr at barn ofte må flytte fra familiene sine, fordi de ikke får lov til å bo i nærheten av barneskoler etc. Det er fullt av hjemløse overgripere, i enkelte store byer er det ikke lov til å bo i hele tatt. Tror det var San Francisco, men husker ikke helt. Sist redigert av Kristoffer : 15-10-10 kl 10:46. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Pedofil politimann dømt - og identfisert i media
Aha. Jeg hadde ikke fått med meg at du var han i artikkelen (som jeg ikke har lest heller). Men burde gjøre før jeg diskuterer videre.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
![]() |
Ja, USA er totalt ute å kjøre, håper ikke du blir fornærmet |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Fornærmet? : rofl: Nei, jeg blir ikke fornærmet. Det er en del ting her som er mildt sagt rart, og jeg er bare gjest her, det er ikke mitt land, så jeg tar ikke kritikk personlig.
|
|
|
#5 |
|
Sperret
![]() |
Registeret fører til at overgripere ikke er motiverte for behandling, og det fører til at de fleste overgripere nekter skyld og dermed går fri. Så problemet bare forverres. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kan ikke tenke meg at det er forbudt her i Florida i hvert fall, men det er vel mer eller mindre bare turister fra Europa som gjør det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|