|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ammetelt: Smart eller teit?
Så lenge du ammer diskret og jeg slipper å se hele puppen din + magen din mens jeg spiser, så vær så god. :raus: Og hva er galt med å bruke en ammetopp? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
De ammetoppene er for de første veldig dyre, de selger dem ikke i byen min slik at jeg ikke får prøvd dem på og de jeg har prøvd er rett og slett ikke flatterende til restene av gravidemagen. Jeg syns det er kjipt betale 500 kr pr. topp når de må vaskes etter hver bruk pga. lekkasjer og gulp, og jeg ville garantert ikke brukt dem etter endt ammeperiode selv om det mot formodning skulle være noe igjen av dem. Kjedebutikkene har dessverre sjelden ammeklær inne.
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |