Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-10, 18:50   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men da kommer jo de til henne. Da ER de jo oppe av sofaen. Kommer folk til KJ for å gå ned i vekt, så bør hun behandle dem med respekt, og holde tåta om hva hun tror er ev. årsaker til at akkurat denne personen er overvektig.

Jeg har hatt PT selv. Han var flink. Lyttende. Hadde ingen quick fix-løsninger til meg. Ei eller ba han meg komme meg ut av sofaen og spise mer tomat og mindre pottis. Men han svarte selvagt ærlig når jeg stilte direkte spørsmål om mat og trening, han støttet meg og ga meg kred. Og det var det jeg trengte for å bli i bedre form og gå ned litt i vekt. Ikke en bedrevitende person som mente at jeg selv bare gjorde alt feil og at bare jeg gjorde som vedkommende sa, så ville alt bli honky dory når det gjaldt kropp og mat.

Det er ikke vanskelig å se at KJs fremgangsmåte ikke passer for alle, men for min del så vil jeg si at det funker fint. Å få et tupp i rumpa er egentlig akkurat hva jeg trenger, og det er kjipt, men opplysende å lese at det jeg bruker som unnskyldninger ikke egentlig er noen unskyldning. Hadde jeg hatt råd til en PT som kunne slept meg rundt på joggeturer så hadde det vært flott. Jeg er utrolig dårlig på å presse meg selv, fordi jeg ikke syntes trening er morro....

Folk er veldig forskjellige.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.