Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 17:24   #1
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det "lov" å bli sliten av barna sine?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Vi har ett vennepar som er fosterforeldre for to barn. De har ikke lov til å bli slitne, for de får betalt for å ha barna.

Naa ble jeg litt nysgjerrig her. Mener du at de som fosterforeldre ikke har lov til aa bli slitne, fordi de har lonn for den jobben?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:34   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Naa ble jeg litt nysgjerrig her. Mener du at de som fosterforeldre ikke har lov til aa bli slitne, fordi de har lonn for den jobben?

Nei det mener jeg ikke.Det var ironisk ment fra min side. (Jeg brukte sikkert feil smily, er ikke helt inni de).
Men vi har felles bekjente med fosterforeldrene som mener at dem ikke har lov syte og klage, dem har jo betalt for å ha dem.
Klart alle med barn i hus blir slitne inni mellom, og derfor er det så godt å ha noen venninner å blåse ut til, også er alt så mye bedre når man kommer hjem igjen. Neste gang er det en venninne som har en sliten dag

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 17-02-07 kl 20:20. Årsak: Prøver å oppklare at jeg ikke mener det:knegg:
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 20:14   #3
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Fosterforeldre kan også bli slitne Et vennepar av oss er fosterforeldre til et søskenpar. De har fast avlastning en helg i mnd. (dekkes av barnevernet)

Gammel 17-02-07, 20:39   #4
Buffe
Bare svada..

Medlem siden: Feb 2007
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Blir veldig veldig sliten... Og gleder meg voldsomt til de har lagt seg om kvelden og jeg får kose meg uten barn en liten stund.

De helgene gubben er bortreist og jeg er her med begge to har jeg vært på sammenbruddets rand, spes når ho minste ikke sov noe særlig på natta og han eldste begynte dagen kl 05 :trøtt:

Gammel 17-02-07, 20:58   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var enda godt det var ironisk ment Amo, du skjonner jeg holdt paa aa tenne paa alle plugger En del av jobben min bestaar i aa veilede fosterhjem,samt aa organisere avlastning for dem og veilede skolene som fosterbarna gaar paa. De holdningene jeg moter fra for eksempel skolene er noe ganger haarreisende. En del mener oppriktig at de kan ringe til fosterforeldrene og be dem hente barna fra skolen for den minste ting, og det siden "de tross alt har har betalt for aa ha barna boende hos seg". Det er etthvert ikke rent faa laerere og raadgivere som har faat en lengere lekse fra meg om hva disse fosterforeldrene staar i av utfordringer i lopet av et dogn, hva de egentlig har i lonn (nada i forhold til innsats) og ikke minst at de fortjener og trenger de skarve timene fri fra barna som skoledagen gir/bor gi dem. Som dere sikkert skjonner er dette noe som engasjerer meg veldig

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.