|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dårlig mat er omsorgssviktJeg leste det sånn at hun mente at det var bedre å gi brød med pålegg i stedet for ferdigmat til middag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Dårlig mat er omsorgssvikt
Ja, jeg tipper det var dårlig formulert. Og jeg kan være enig i at grovt brød med sunt pålegg er en bedre middag enn posesuppe.
|
|
|
#3 |
|
Ringskrømt
|
I min verden er brødskive så langt i fra middag man kan komme.
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Greit nok, men poenget var jo næringsinnholdet. Og lager du en skive grovt brød med eggerøre, røkelaks og agurk, så er det sånn circa en million ganger bedre enn posesuppe ernæringsmessig.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Og pælmer du brødskiva og tar på mere grønnsaker så er det lavkarbogodkjent også. |
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dårlig mat er omsorgssviktHah, inspirert av denne tråden har jeg laget tomatsuppe fra bunn for første gang idag! Den ble ganske god, svært enkel oppskrift, nesten gang blir det en med litt mer oppi. Det skal sies at vi ikke har hatt posesuppe tomat så veldig ofte akkurat, så jeg føler meg ikke så truffet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|