|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg kommer ikke på innlegg jeg har blitt såret av. Derimot har jeg noen ganger blitt sint.
![]() |
#2 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Jeg tror ikke jeg er så interessant eller synlig at noen ville såre meg på nettet....så nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen skriver noe negativt til deg på et diskusjonsforum ?Ja, jeg har blitt skikkelig lei meg noen ganger. Det har gått utover både nattesövn og humör, og iblant har det blitt en del tårer også. Jeg har heller ikke noe tydelig skille mellom forumlivet og "det virkelige liv", noe som delvis henger sammen med at jeg etter hvert har mött veldig mange av mine forumforbindelser de siste åra. Noen av dem har også blitt blant mine närmeste venner. Jeg pröver å väre den samme personen på fora som i virkeligheten, og hvis noen skriver noe negativt til meg, tar jeg det veldig personlig. I det virkelige liv er jeg veldig uvant med å ha "uvenner" og komme i konflikt med andre.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|