Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

[Fjaseportalen] Ridderost

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Spiser du ridderost?
Ja, det er godt 89 64,03%
Ja, men bare med hansker på 7 5,04%
Ja, men jeg liker det ikke/blir tvunget 0 0%
Nei, det lukter promp og smaker som seig ostepop 32 23,02%
Nei, det er usunt/dyrt/unødvendig/umoderne/annet 7 5,04%
Dette er ikke en dustepoll 9 6,47%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 01:00   #61
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: [Fjaseportalen] Ridderost

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg snakker selvsagt ikke om mitt underliv.

Selvfølgelig gjør du ikke det.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 01:03   #62
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 10-10-10, 08:41   #63
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker det, men spiser det bare periodevis (som det meste annet pålegg jeg spiser). Ridderost er godt med skivet Summerred på.

Gammel 10-10-10, 09:40   #64
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Har aldri smakt den sånn utenom på raclette men der er det iallefall kjempegodt

Gammel 10-10-10, 10:14   #65
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Jeg får si som en kompis av meg: "God ost SKAL lukte gammel svett gymsokk...!"

Vel, jeg er ikke så veldig glad i andre "gymsokk-oster", men ridderost smaker faktisk veldig godt!

Gammel 10-10-10, 10:25   #66
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har aldri smakt faktisk..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 10:30   #67
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det lukter vondt, men smaker godt, så ja jeg spiser det gjerne

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:31   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke smakt det, men jeg liker stort sett alle smelly cheeses, så jeg antar at jeg liker denne også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 11:39   #69
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Ridderost er jo best!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 23:12   #70
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg er virkelig skada for livet ...det eneste jeg tenker på hver gang jeg åpner kjøleskapet og ser ridderosten lyse mot meg, er uvaska underliv!!

Gammel 15-10-10, 23:25   #71
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er så rare altså. Selvfølgelig er ridderost kjempegodt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 23:26   #72
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har ikke smakt det, men jeg liker stort sett alle smelly cheeses, så jeg antar at jeg liker denne også.

Que? Riktignok er du bygdejente opprinnelig, men du har da bodd ganske sivilisert de siste årene?

Gammel 15-10-10, 23:27   #73
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Que? Riktignok er du bygdejente opprinnelig, men du har da bodd ganske sivilisert de siste årene?

Ikke at jeg egentlig mener at ridderost er det fremste tegn på sivilisasjon altså.

:Spammer:

:til sengs med meg:

Gammel 16-10-10, 19:00   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg velger vanligvis oster fra enda mer sivilserte strøk enn norske dalbygder.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:17   #75
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker ikke. Men kom på nå, var på butikken idag, og i tralla lå det en ganske stor lapp:

1 nøkkelost
6 pk flatbrød.

Det var helgehandelen sin!!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.