|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: The North Face Arctic ParkaEr du sikker på det er den og ikke den som er mer boblekåpe, Elin? Den vet jeg har vært på salg på Intersport nettopp. G-sport har en dunkåpe fra The North Face på salg til 1699, men det er ikke den på bi8ldet du la inn. http://www.gsport.no/Produkt/255399(...-dunkåpe-dame/ Sist redigert av Filifjonka : 17-10-10 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: The North Face Arctic ParkaI hele dag har det vært reklame på tv om denne jakka her, og at den kostet 1500 kr. Men om det er en dunparkas, eller bare en parkas kommer ikke frem av reklamen. Mener det var XXL som reklamerte, men er ikke sikker. Finner det ikke på nettsidene deres, der har de bare den til 3900 kr.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: The North Face Arctic Parka
Jeg skulle akkurat til å rette meg selv og si XXL, men ser du har fått svar fra andre
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: The North Face Arctic ParkaDet ble visst en brun på meg... det må ha vært en annen modell jeg prøvde i fjor, for denne hadde livet på helt riktig sted.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|