|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"
Kjæresten min har gått ned 20 kilo etter vi møttes, men ellers har jeg nok ikke løst fedmeproblemattikken for så mange, har du? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Og det er utelukkende din fortjeneste?
|
|
|
#3 |
|
haha, nei han har gjort det selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Det har du jo selvfølgelig. Men da er det kanskje greit å være åpen for innspill. Gode ledere og lærere er dem som ikke prøver å hamre inn info, men dem som spillerpå lag med dem de skal lære noe. Og akkurat der virker du ikke akkurat velutviklet.
|
|
|
#5 |
|
Mulig det ikke virker sånn, men jeg leser hva dere skriver og tar med meg det meste. Ellers hadde jeg ikke giddet å diskutere det. Jeg synes ikke det har kommet veldig mye spennende frem da, mest hakking på at jeg er så "firkanta", hvor dere har det fra vet ikke jeg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Tips: Du kan jo prøve å lese de 600 innleggene før du kom inn, så ser du at tråden faktisk ikke handler "mest om hakking" på deg. Kanskje du får innsikt i hvorfor vi ikke syns du bringer så mye nytt og revolusjonerende til bordet heller.
|
|
|
#7 |
|
Planen min var vel ikke å komme med noe nytt og skape noe stort lenger diskusjon. Som sagt har jeg lest litt, sjelden jeg har tid til å sitte å lese 600 innlegg, så jeg leser litt nå og da. Jeg skjønner jo at tråden handler om mye annet før jeg kom inn, men det burde være åpent for at jeg kommer inn å sier at jeg er stort sett enig med Kari J, i det jeg har lest og hørt henne si. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Du kan selvsagt si det. Men da må du jo akseptere å behandles deretter da - siden det er et poeng å ha fått med seg resten av det som er sagt her. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|