|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Nei, kvar skal eg byrje?
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Som jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at jeg hadde skrevet det på bokmål da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
tankefull
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinteren når det faktisk er vintervær. Jeg liker ikke vinteren når det veksler mellom snø, sludd, regn og holkeføre, sånn som det ofte gjør her jeg bor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg har kronisk bekkenløsning, og blir veldig veldig mye dårligere i det det blir snø og is. Jeg kan knapt nok bevege meg utendørs. Jeg blir helt avhengig av bil, jeg har mer smerter, jeg blir slitnere og jeg kan ikke gjøre ting utendørs med ungene. Og det er tyngre å handle når man ikke kan trille handlevogn fram til bilen, det er mer å bære av yttertøy osv. når jeg henter i barnehagen, unger må hjelpes mer med ting osv. Møkkaårstid!
![]() |
#45 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg syns det er vakkert med snø. Hadde det bare ikke vært så kaldt.
![]() |
#47 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker det her. Jeg bare elsker det.
![]() |
#48 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg liker vinteren, jeg synes bare det blir litt mye av den.
![]() |
#49 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Mørkt, kaldt, glatt. Jeg kan leve med kaldt og mørkt, men jeg hater glatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Stille snøvær og store, dalende fnugg under lyset av gatelykta på hjørnet.
![]() |
![]() |
#52 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker også årstider, og vinteren er en av mine fire favoritter. Selvfølgelig er det ting ved alle årstider jeg kunne vært foruten, men alt i alt er skifte og nye tider godt. Jeg fryser også lett, men har strikket x-antall ullkjoler som gjør meg varm mens jeg fortsatt føler meg fin. I år har jeg i tillegg anskaffet meg en superfin dunjakke og verdens varmeste, fineste sko; Jeg kjenner at jeg nesten blir skuffet om vi ikke får sprengkulde denne vinteren også. For meg handler det mye om innstilling, og jeg kan ikke bo i et land hvor det såpass lang vinter uten å like den. (Jeg presiserer; for meg) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg hater ikke vinter hvis det er det det er. Snøføre og noen kuldegrader er finfint. |
![]() |
![]() |
#55 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg hater snø og kulde. Virkelig. Jeg er nok født på feil sted.
![]() |
#56 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?
Sånn er det her også!
![]() |
#57 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg elsker vinter som i blå grader, snø, ski, knitring under skoa, peis etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg synes du er bittelitt gal Nin, men jeg er misunnelig for jeg skulle gjerne vært så gal etter vinter selv.
![]() |
#59 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?Jeg bare grønnprikker Nin for entusiasme. Jeg orker ikke engang lese vinterhyllesten gjennom. Jeg kommer sterkere tilbake når sommeren kommer jeg. |
![]() |
![]() |
#60 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvorfor liker dere ikke vinteren?I utgangspunktet liker jeg vinteren, men akkurat i år gruer jeg meg av andre årsaker enn snø og kulde. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|