Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

La Belle Histoire

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 23:42   #1
kadabra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

La Belle Histoire

Jeg så denne franske sigøynerfilmen på 80tallet engang, med bl.a Beatrice Dalle. Den handler om livet som sigøyner og parallellt går Jesu lidelseshistorie. Det er en god film, og musikken er helt fantastisk .Noen andre som har sett denne filmen? Jeg har vært på jakt etter dvd'n så lenge, men uten hell. Kan noen noe om denne filmen?

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:46   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: La Belle Histoire

Det er visst ikke så greit å få tak i denne filmen (har prøvd), men du finner i alle fall en del tekniske opplysninger på www.imdb.com.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:28   #3
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Den fins brukt fra amazon.fr, men kun på fransk uten tekst så vidt jeg kan se, så for min del hjelper ikke det noe særlig.

Ben "Je ne comprends pas" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 08:09   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde helt glemt den. Så den på filmklubben her i Trondheim. Tror den settes opp der med jevne mellomrom.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:29   #5
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har forsøkt å få fatt i denne filmen og er ikke den eneste (iflg Filmens Hus her i Oslo). Den finnes ikke å oppdrive her i Norge. Har CD'en, kjøpt for mange, mange år siden....

Denne filmen er en av mine absolutte favoritter, mange flotte scener og gode skuespillerprestasjoner.

Gammel 18-02-07, 23:12   #6
kadabra
Aktiv

kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å jeg er så enig! Jeg kjøpte også musikken etter jeg så filmen. Jeg får følge med på filmklubben skjønner jeg , for å få den med meg en gang til Tusen takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Jeg har forsøkt å få fatt i denne filmen og er ikke den eneste (iflg Filmens Hus her i Oslo). Den finnes ikke å oppdrive her i Norge. Har CD'en, kjøpt for mange, mange år siden....

Denne filmen er en av mine absolutte favoritter, mange flotte scener og gode skuespillerprestasjoner.

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 23:21   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den på VHS, uten teksting da. Kjøpte den i Frankrike for mange år siden. Lenge siden jeg har sett den nå, men jeg husker jeg så den sammen med søstra mi som ikke kan et kløyva ord fransk, og hun fikk nå med seg en del da.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 17:37   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg har den på VHS, uten teksting da. Kjøpte den i Frankrike for mange år siden. Lenge siden jeg har sett den nå, men jeg husker jeg så den sammen med søstra mi som ikke kan et kløyva ord fransk, og hun fikk nå med seg en del da.

Ja det husker jeg! Det var en nydelig film..

Gammel 19-02-07, 18:07   #9
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Hvis ikke jeg tar feil, kan den kjøpes her:
http://www.cinestore.com/fiche_produ...ne=20599B.html

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.