Sv: Strikkeoppskrifter til Jul i Månetoppen
Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.
Jeg tenkte strikke 6 år til henne ja, hun bruker rundt 110 nå da (født i desember.) 4 år blir kanskje stort til hun som er 2,5, men 2 år blir vel for lite?
Ja tror 2 blir for lite. ja, den virkelt veldig liten,de hadde 2 år strikket på husfliden. og den var ikke mye stor.
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Jeg strikker i hvert fall str 6 år til mitt barn som bruker 104/110 i klær. Ikke så overraskende siden hun blir 6 år i januar, men hvis ungen din har lengden inne, så blir det jo teit å strikke for kort.
Snuppa er sped, og jeg har pleid å strikke en str i vidde og en i lengde. Altså at jeg følger oppskriften på 4 år i bredden og 6 år i lengden. Det funker bra her.
Snoopy er normal og litt lang, men ikke sånn som turbo var lang og tynn. Men hun har jo lengden som turbo
Mamma strikket en tunika i 6 år og den var passe i lengden men alt for vi i skuldrene og armene, så hadde det vært armer på denne hadde jeg nok strikket den i 4 år
Kanskje jeg skulle prøvde å strikke 6 år da. Blir den for stor så får det bare være sånn