|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Mallorca, Alcudia på høsten?Vi vurderer en familie tur til neste år. Har satt av 2 uker i slutten av september. Først så vurderte vi Egypt, men svigerfar er veldig skeptisk til det, så da vet jeg ikke hvor mye jeg ønsker å trumfe gjennom reisemål.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Altfor ustabilt vær synes jeg på den tiden. Jeg ville sett etter et sted lenger østover i Middelhavet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Ei på jobben var avgårde med familien sin med unger nest siste uka i september i år til Mallorca og det var ustabilt vær. Det var ikke akkurat strand og bassendager hele dagene. De badet mye og også hatt en del sol, men det var stadig regnskurer selv om det var grei temperatur. Jeg hadde ikke reist til Mallorca så sent. Da er det varmere og mere stabilt på Kypros eller i Tyrkia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?
Evt. øst i Middelhavet; Rhodos eller Kypros, f eks. God temperatur til ut i oktober. Mallorca er lite værsikkert så sent i sesongen, hvertfall.
![]() |
![]() |
#7 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Hmm.. okey. Da må det revurderes her.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Foreldrene mine reiser til Kypros hver høst og de har alltid bra vær, rundt 30 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Jeg har bodd på Mallorca om høsten, og været er veldig ustabilt. Det året jeg bodde der, var september og oktober iskalde. De få charterturistene som var der da, satt bare på pub og drakk, for på stranda kunne de IKKE være. Så jeg personlig hadde ikke reist med barn til et sted hvor man kan ende opp med å ikke kunne gå på stranda og ellers bare fryse.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?Har vært der i september... veldig ustabilt vær. Faktisk mest regn og tordenvær!
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Mallorca, Alcudia på høsten?
Rhodos er vel ikke uaktuelt, men jeg har hørt mye varierende om strendene der. Skal ta å sjekke ut Sunwing hotellet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|