Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pris på Isbjørn-dresser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 13:31   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pris på Isbjørn-dresser?

Noen som ar erfaring med uteunger.no da?
Har aldri hørt om den før og tror den er ganske ny?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 14:54   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Har aldri vært borti de før. Tittet litt der inne nå, stusset litt over at de fleste Isbjørn klærne de har er gamle. Altså ikke fra denne sesongen. Alt er fra i fjor.

Gammel 02-11-10, 23:44   #3
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Har aldri vært borti de før. Tittet litt der inne nå, stusset litt over at de fleste Isbjørn klærne de har er gamle. Altså ikke fra denne sesongen. Alt er fra i fjor.

Vinterdressene er vel de samme som på Norrbaggen eller?
Det var den jeg lurte på å kjøpe. I og for seg så spiller det jo ingen rolle for meg om det er fjorårets modell så lenge kvaliteten er den samme.

Gammel 03-11-10, 00:08   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vinterdressene er vel de samme som på Norrbaggen eller?
Det var den jeg lurte på å kjøpe. I og for seg så spiller det jo ingen rolle for meg om det er fjorårets modell så lenge kvaliteten er den samme.

Jada, det er like bra som det de har i år, og vinterdressene er akkurat de samme i år som i fjor. De har ikke forandret på dem, verken i design eller farge. Synes bare det var litt rart at de ikke hadde noe av det nye i og med at de selger Isbjørn. Alt dette de har var jo på salg i vår.

Gammel 09-11-10, 17:14   #5
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Kan ihvertfall oppdatere med at uteunger.no har kjapp og god service. Vottene kom i posten etter et par dager og de er raske på å svare på mail.

Hvis noen av dere mangler vintertøy nå så kan jeg tipse om at de har 15% rabattkode på Facebook siden sin og gratis frakt på alle kjøp over 500 kr.

Gammel 02-11-10, 23:56   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

De har da flere av de nye plaggene....blandt annet
er ikke alle disse årets modell da

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:56   #7
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ah....da er det jeg som har blingset....jeg leste bare uteunger og tenkte straks på uteungar.se

Gammel 02-11-10, 23:50   #8
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Jeg handlet på uteungar.se i vår og det var kjempeservice. Svarte raskt på mail jeg sendte og sendte dressen veldig kjapt etter betaling.

Sist redigert av Liljekonvall : 02-11-10 kl 23:57.
Gammel 02-11-10, 23:53   #9
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg handlet på uteunger.se i vår og det var kjempeservice. Svarte raskt på mail jeg sendte og sendte dressen veldig kjapt etter betaling.

Men uteunger.no ser jo ut som noe helt annet enn uteunger.se?

Jeg er litt usikker på dressen, synes den er litt drøy i pris. Men var veldig fornøyd med Isjørn-vottene til storebror i fjor så nå ar jeg bestilt det til de to minste også. Veldig greit med gratis frakt ved kjøp over 500 kr da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.