|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Sv: "Fasit" til Sherwood-testenJeg ble først utrolig misfornøyd med mitt resultat.
![]() |
#2 |
Metallica!!
|
![]() Sv: "Fasit" til Sherwood-testenJupp jupp, det er meg.
![]() |
#3 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: "Fasit" til Sherwood-testenYou are the slightly romantic realist. You respect truth, and are broadminded and flexible. Whether you are a man or a woman you are probably a happy person. You like people and they can readily make friends with you. You are not very adventurous, but this does not bother you.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: "Fasit" til Sherwood-testenFnis. Jeg ombestemte meg mens jeg var på fotballtrening, og fant ut at jeg hadde lagt for mye vekt på at ordlyden i spørsmålet var noe med å bruke realistiske og alminnelige standarder. Hvis jeg brukte mine egne standarder i stedet for hva folk mente ville jeg jo egentlig hatt Robin nederst.
og
Antakelig at jeg i utgangspunktet er litt for opptatt av hva folk mener, men at jeg til syvende og sist gir blaffen og synes jeg er litt bedre enn alle andre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Fasit" til Sherwood-testen
Fikk det samme, ho ho. Jaja.
![]() |
Trådverktøy | |