Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebookstatus - sykepleiere og trailersjåfører

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 11:34   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebookstatus - sykepleiere og trailersjåfører

Jeg blir irritert av den facebookstatusen om kreftpasienter. At de bare har ett ønske her i verden og det er å bli frisk, i motsetning til oss andre som har tusenvis av ønsker. I mine øyne en nedvurdering av de fleste kreftrammede jeg kjenner, som er mer komplekse som mennesker enn som så.

Gammel 04-11-10, 11:38   #2
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebookstatus - sykepleiere og trailersjåfører

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg blir irritert av den facebookstatusen om kreftpasienter. At de bare har ett ønske her i verden og det er å bli frisk, i motsetning til oss andre som har tusenvis av ønsker. I mine øyne en nedvurdering av de fleste kreftrammede jeg kjenner, som er mer komplekse som mennesker enn som så.

Har ikke tenkt over det, jeg. Min kreftsyke venninne har postet denne, så hun tenker iallefall ikke sånn.

Jeg orker ikke disse statusene, jeg. Kopierer så og si aldri sånne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.