|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: 8 timers makstid i barnehagen
Hvordan vet man om foreldrene er sykemeldt, på AAP eller har andre grunner (f.eks helsemessige) for å levere barna i barnehagen selv om de selv er hjemme? Jeg har aldri holdt barnehagen oppdatert på min status som sykemeldt i de periodene hvor jeg har vært sykemeldt etc. Men nå vet jeg iallefall at det er en viss sjans for at de Tenker sitt™ om de stakkars barna våre. Triste greier.
|
|
|
#2 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er utrolig hva foreldre sier til oss ansatte |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Ja, og poenget var?
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Men altså, hva er poenget med å fortsette og understreke dette? Det er jo ingen som har sagt noe om at det ikke finnes foreldre forteller alt og litt til? Hele greia dreide seg om at man ikke alltid vet hva som er årsaken til at f.eks en foreldrer går hjem og sover, eller er hjemme av andre grunner når barna er i barnehagen. Eller at barna har lange dager. Det kan være av årsaker man ikke vet om, og som forelderen ikke ønsker å legge ut om.
|
|
|
#7 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg svarte faktisk ikke deg da. Og om du leser mine tidligere innlegg så vil du også se at jeg ikke bedriver denne offentlige synsingen. Hvorfor foreldre gjør som de gjør er ikke min sak så lenge jeg mener barna har det bra. Om jeg bekymrer meg tar jeg det da, og da er det som sagt andre ting enn at barna har lange dager i barnehagen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|