Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-10, 09:35   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det slo meg ikke før etterpå faktisk.
"det er ikke det at jeg ikke stoler på deg, asså, men" - satte meg helt ut (jeg måtte jo passe meg for ikke å ende i en våt hysterisk fnisende bylt på gulvet)

Neste gang sier du at du vil ha ut 125,50 totalt.
Det burde jo ikke spille noen rolle for henne hvor mye penger du ville ta ut eller ikke, det er jo ingenting som skjer med oppgjøret hennes, pluss at det står på kassen etterpå hvor mye du skal ha igjen.

Jeg blir også rimelig sjokkert over servicenivået rundt i butikker, det ser ut til at de store kjedene skifter ut sine "dyre" ansatte som innehar kompetanse og er serviceminded med unge billige studenter som egentlig ønsker alle kunder dit peppern gror.
Jeg ser tendensene over alt her jeg bor, irriterende.

Gammel 08-11-10, 07:43   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg blir også rimelig sjokkert over servicenivået rundt i butikker, det ser ut til at de store kjedene skifter ut sine "dyre" ansatte som innehar kompetanse og er serviceminded med unge billige studenter som egentlig ønsker alle kunder dit peppern gror.
Jeg ser tendensene over alt her jeg bor, irriterende.

Det der er veldig sant.
Skal ikke nevne navn på kjeden, men her skjedde nettopp det, de fast ansatte måtte gå og deltidene ble igjen, for de kan jo sjongleres opp og ned i timer som det passer bedriften.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ostehøvel

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.