|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Forresten, kanskje vesla på 2,5 skal få lekekjøkken - kanskje det fra IKEA? Vil det være stas for henne?
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?
2,5-åringen vår fikk lekekomfyr i fjor av onkel og hun bruker den hver eneste dag. Det er en sånn tresak som ligner på Brio, veldig populært og veldig solid.
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Våre to prøvde slalåm første gang i vinter og likte det veldig godt, så vi planlegger å gi dem slalåmutstyr. Det blir en litt dyr presang, men noe de kan ha mye glede av, tror vi. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Jeg lurer på å lage dukkeklær til Lille Ville (som blir 3 snart). I helgen sto jeg på messe, og kjøpte dukketøystativ med kleshengere. Tanken er at hun bruker det til vanlig, og så bruker jeg det på messe. Men hun må jo ha litt å henge på det, så jeg må nok til med strikkepinner og symaskin.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Knerten fikk det til toårsdagen, det brukes mye.
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Mm, jeg ser ikke for meg at vi drar mye på skiturer, med meg som har termin i februar, men han kan trene litt dersom det ligger snø rundt huset. I alle fall er det nesten garantert hvit jul siden vi feirer på Toten, også kan vi kanskje regne med å oppsøke en snøflekk til påske. Med en vinter som i fjor lå det jo snø til mai, men noe slikt ønsker jeg meg ikke...
|
|
|
#10 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?Hittil har jeg fått tak i et Nintendo DS spill hun har ønsket seg lenge, og billetter til Disney on Ice i januar neste år. Hun ønsker seg en stall for å ha lekehestene sine i, så det skal hun også få. Mulig jeg får tak i noe mer også, får se hvor langt pengene strekker til
|
|
|
|
#11 |
|
Dragedytteren
|
Lille Ville fikk ski i fjor, da var hun 2 år. De ble ikke brukt så mye, men hun har i hvert fall prøvd dem, og de står klare til hun vil prøve mer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|