|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#63 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Nå har dere jo sagt så mange morsomme ting at jeg må på minst to londonturer til!
|
|
|
#64 |
|
I tenkeboksen
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Blitt fridd til i Regent Park, under noen flotte trær. Men det var bare en lille avsporing altså. Kos deg i en fantastisk by
|
|
|
#65 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?
Ja, for i utgangspunktet var planen at dette skulle være siste gang, regner jeg med?
|
|
|
#66 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Selvsagt.
|
|
|
#67 |
|
Borte
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Hva med å ta en togtur til Cambridge og vandre i prominente gater, spise indisk og shoppe uten å bli overrent og overdøvet av alle som er på Londontur og ta en tur på den sjelfulle pub'en der DNA'et ble oppdaget? Universitetet der er jo også en saga for seg.
|
|
|
#68 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg er også veldig glad i Cambridge. Jeg har jobbet der, og har heldigvis venner som bor der, slik at jeg kan ta meg en tur sånn dann og vann. Fiiiine byen.
|
|
|
#69 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg elsker, elsker, elsker Oxford, og gleder meg til å dra til Cambridge en gang også. De dagene jeg ikke tenker at det ville være litt illojalt mot Oxford å gjøre det.
|
|
|
#70 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg liker også veldig godt Oxford, å sitte på Eagle & Child... Men Cambridge var jammen meg bra en tidligsommersdag, alle som rodde eller brukte sånn båt med stenger (sjikli bra forklaring), studentene som sannsynligvis fikk sommerferie den dagen vi var der...gullfint. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Mange gode tips her, jeg reiser i morgen! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Vi lagde lillesøster. Det var veldig morsomt. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg elsker å se musicals. En sommer så så vi musicals hver eneste dag i en hel uke! |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?
|
|
|
#77 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?British Museum.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#79 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg har vært på Spitalfields Market, faktisk, og til og med sammen med søsteren min. Artig strøk, ja!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|