Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MacBook - hvilken?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-10, 12:14   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MacBook - hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mannen min har MacBook og jeg har Pro. Det er stor forskjell på hvor kjappe de er, batterikapasitet osv. Så jeg ville definitivt ha satset på en Pro. Prisforskjellen er ganske betydlig da, regner jeg med.

Det er ikke så mye forskjell i pris (eller ytelse) på en vanlig Macbook og den billigste proen.

Jeg hadde en pro her i flere månder, og merker så langt ikke noe særlig forskjell på pro og Macbooken jeg har nå. Men nå bruker jeg den til chatting, surfing og til å koble meg på en server som har quadcore prosessor og en terrabyte i minne. Så er fornøyd.

Hadde nok lagt litt mer i den om det var den eneste PCen jeg hadde og ikke så noen utsikter til at arbeidsplassen ville sponse meg med en maskin til i nærmeste fremtid.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:17   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er ikke så mye forskjell i pris (eller ytelse) på en vanlig Macbook og den billigste proen.

Jeg hadde en pro her i flere månder, og merker så langt ikke noe særlig forskjell på pro og Macbooken jeg har nå. Men nå bruker jeg den til chatting, surfing og til å koble meg på en server som har quadcore prosessor og en terrabyte i minne. Så er fornøyd.

Hadde nok lagt litt mer i den om det var den eneste PCen jeg hadde og ikke så noen utsikter til at arbeidsplassen ville sponse meg med en maskin til i nærmeste fremtid.

Min kostet dobbelt så mye som mannen sin, men så er det en 15,4 tommer eller noe sånt. Disse to er det iallefall lett å merke forskjell på ifht. ytelse og batterikapasitet, hvordan de nye modellene er aner jeg ikke.

Gammel 13-11-10, 12:18   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Min kostet dobbelt så mye som mannen sin, men så er det en 15,4 tommer eller noe sånt. Disse to er det iallefall lett å merke forskjell på ifht. ytelse og batterikapasitet, hvordan de nye modellene er aner jeg ikke.

Batterikapasiteten på de nye Macbookene er opptil 10 timer. Mye bedre enn de litt eldre modellene. Og det er nok blandt annet derfor jeg ikke merker noe forskjell. Denne jeg har nå er ny, den jeg lånte var litt eldre (men neste ubrukt).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.